dec
27

Érettségi után tanulmányaimat az ELTE matematika tanári szakán kezdtem el, de pár hónap után úgy döntöttem, mégiscsak kozmetikus lesz belőlem. Nagy szerencsémre egy fantasztikus gyakorlati oktató (Vasváry Erika aranykoszorús mesterkozmetikus) mellett tanulhattam ki a szakma fortélyait, így a 2002-es szakvizsgát követően biztos kézzel kezdtem el önállóan dolgozni.


 Már tanuló koromban szerettem masszírozni, jó érzés látni, ahogy nem csak testre, lélekre is hat - mikor valaki a kezeim között ellazul, elalszik, majd egy nagyot nyújtózik masszázs után. Így ez irányban indultam el: a munka mellett elvégeztem egy frissítő-, egy indiai (nyirok)-, egy alakformáló- és egy tibeti (prananadi) testmasszázs tanfolyamot is.


Hogy a tanári pálya se maradjon annyiban, felvételiztem a Műegyetem műszaki szakoktató szakára vegyész szakirányon, melyen 2009-ben kiváló minősítéssel diplomáztam. Szakdolgozatomat a cellulit („narancsbőr”) professzionális kezelési eljárásokból írtam.


Hivatásom legszebb része, hogy pozitív változást hozhatok vendégeim életébe, legyen az alakformáló- vagy nyugtató masszázs, tinibőr kezelés, ránctalanítás vagy akár egy gyanta.

 


Az ok, amiért létrehoztam ezt az oldalt, elsősorban a piacot elárasztó termékdömping és az általuk keltett tévhitek. Másodsorban segíteni szeretnék azoknak, akik nehezen jutnak el kozmetikushoz vagy csak tanácsra lenne szükségük és nincs megbízható szakember a közelükben.

Szeretettel várok bármilyen kérdést, hozzászólást, észrevételt Mindenkitől, Hölgyektől, Uraktól, fiatal- és érettkorúaktól egyaránt:)

 

 

 

 

 

 

 

Ács Krisztina
kozmetikus szakoktató

A bejegyzés trackback címe:

https://kozmetikus-szakoktato.blog.hu/api/trackback/id/tr481625360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása